آهن مازیار | بازار آهن، مرکز فروش آهن، میلگرد

فروش تخصصی و حرفه ای انواع آهن آلات از تهران. به علت نوسانات قیمتها تلفنی اعلام میگردد

مش (توری) چیست؟ فرایند تولید توری فولادی

مش (توری) چیست؟ فرایند تولید توری فولادی

blog

مش تشکیل شده از یک صفحه فلزی با میلگرد های موازی است. با تولید توری فولادی به مقاومت بتن ها کمک بسیاری می شود. یکی از مهمترین هدف های تولید مش (توری) افزایش استحکام ساختمان است. جنس توری فولادی از مفتول های سخت صنعتی در نظر گرفته شده است. استفاده از میلگرد آج دار در ساخت توری فولادی باعث افزایش مقاومت این توری شده است. در ادامه بیشتر درباره دلایل استفاده از توری فولادی صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مختصری درباره مفهوم مش فولادی

صفحات فلزی دارای انواع مختلفی هستند که یکی از آن ها مش فولادی است. مش فولادی نیز با انواع میلگردها ساخته شده و در بازار وجود دارد. اگر به دنبال توری با مقاومت بالایی هستید می توانید از مش توری فولادی که قطعات با کیفیت تری دارد استفاده کنید.

کاربرد های مش فولادی

از مش فولادی به دلیل کیفیت بالایی که دارد استفاده گسترده ای می شود. از کاربرد های مش فولادی می توان به ساخت مترو، ایجاد پل، تونل، سد، فرودگاه، کانال های آب رسانی، فونداسیون های بتنی، پی ساختمان نیز اشاره کرد. اگر نمی دانید چه نوع مش توری به کار شما خواهد آمد در ادامه با معرفی انواع مش توری همراه ما باشید.

 

مش توری

 

معرفی انواع  روش های تولید مش توری

مش فولادی جوشی: مش فولادی جوشی یکی از رایج ترین نوع مش توری به حساب می آید. مش فولادی جوشی با استفاده از میلگرد آج دار به صورت طولی و عرضی ساخته می شود. زاویه قرار گیری میلگرد های آج دار 90 درجه است و برای ایجاد اتصال بین آن ها از جوش دادن میلگرد ها استفاده می کنند. در گود برداری، بتن ریزی و فونداسیون از مش فولادی جوشی استفاده می کنند.

مش فولادی غیر جوشی: برخلاف روش قبلی در این روش از جوش دادن میلگرد ها استفاده نمی شود. برای عدم استفاده از روش جوش دادن میلگرد ها می توان میلگرد های ساده و آج دار را بر روی یک دیگر قرار داده و با استفاده از مفتول آن ها را به یک دیگر وصل کرد. همچنین می توان میلگرد های ساده با قطر کم را از طریق روش بافت به یک دیگر وصل کرد.

بررسی فرایند مش توری فولادی

در تولید مش توری میلگرد های فولادی را به صورت موازی به هم دیگر وصل خواهند کرد. در روند تولید توری فولادی بیشتر از روش جوش دادن میلگرد ها استفاده می شود. از مزایای استفاده از روش جوش دادن میلگرد ها می توان به عدم لق زدگی میلگرد ها اشاره کرد. در فرایند تولید مش توری بدون استفاده از روش جوش نیاز است که از مفتول و خم کاری برای اتصال بهتر میلگرد ها استفاده کرد. 

مزایای استفاده از توری مش 

همانطور که گفته شد با استفاده از توری مش مقاومت بتن و استحکام ساختمان افزایش پیدا خواهد کرد. در تولید توری مش ضایعات بسیار کمی به دست می آید. قیمت خرید توری مش مقرون به صرفه است و مقدار کمی از آن در بتن مورد استفاده قرار می گیرد. توری مش از ورق های فلزی سبک تر است بنابراین حمل و نقل آن به آسانی انجام می شود. نوع طراحی  مربعی توری مش باعث شده که به راحتی هوا از میان آن رد شود و اگر در ساختمان آتش سوزی رخ دهد باعث انسداد مسیر آب نخواهد شد.

انواع جنس توری مش

توری مش در جنس های مختلف فولادی، استیل، گالوانیزه تولید شده است و هر یک کاربرد خاصی دارد.

توری مش فولادی : فولادی بودن این توری باعث می شود که مقاومت بالایی داشته باشد و از آن برای ساخت دیواره ها، سازه، کف انبار، تونل، پارکینگ، فرودگاه، مترو و.. استفاده کنند.

توری مش استیل: در صنایع شیمیایی، غذایی، هوا فضا، نفت و گاز از توری مش استیل استفاده می شود. یکی از مزایای توری مش استیل مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف است. جنس توری مش استیل باعث افزایش کیفیت و خاصیت های ضد زنگ و ضد خوردگی در آن شده است.

توری مش گالوانیزه: مش گالوانیزه در پی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. توری مش گالوانیزه نسبت به توری های دیگر جنس سختی دارد و انعطاف ندارد.

 

توری مش گالوانیزه

ساعت مچی مشکی الکترونیکی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

80000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است..
  • چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی.
  • مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد..