آهن مازیار | بازار آهن، مرکز فروش آهن، میلگرد

فروش تخصصی و حرفه ای انواع آهن آلات از تهران. به علت نوسانات قیمتها تلفنی اعلام میگردد

معرفی میلگرد سیادن ابهر و قیمت آن

میلگرد سیادن ابهر در بازار با نام های مختلفی مانند سیادن، میلگرد ابهر و .. شناخته می شود.

blog

میلگرد سیادن ابهر در بازار با نام های مختلفی مانند سیادن، فولاد سیادن ابهر، میلگرد ابهر و .. شناخته می شود. کارخانه سیادن ابهر در 7 کیلومتری جاده ابهر- تاکستان قرار دارد و از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده است. از زمان احداث این کارخانه بیکاری نیز در آن منطقه کاهش یافته است و پس از گذشت مدت زمانی کم شهرت یافته است. در کارخانه فولاد ابهر میلگرد ها در انواع مختلف گرید A2,A3  نیز تولید می شوند. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کارخانه سیادن ابهر هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مختصری درباره تولیدات کارخانه ابهر

همانطور که گفته شد در کارخانه ابهر میلگرد در دو نوع گرید A2,A3 با آج های جناقی تولید می شود. آج جناقی یکی از بهترین میلگرد ها با استحکام بالا برای بحث ساختمان سازی نیز می باشد. قطر میلگرد های کارخانه ابهر  از 8 میلیمتر شروع شده و تا 32 میلیمتر در بازار پیدا می شود. محصولات  این کارخانه بیشتر برای فعالیت های ساختمانی به کار می روند.

 

معرفی میلگرد سیادن ابهر و قیمت آن

 

معرفی سیادن ابهر

سیادن نیز نامی تاکستانی است که از استان قزوین گرفته شده است. لوکیشن کارخانه سیادن ابهر مربوط به استان زنجان نیز می باشد. تاکستان نیز یکی از پر جمعیت ترین تات نشین های ایران است. ظرفیت پیش بینی شده کارخانه سیادن ابهر چیزی حدود 288 هزار تن نیز می باشد. یکی از دلایل خرید از برند سیادن ابهر تاریخچه درخشان این کارخانه در زمینه تولید میلگرد نیز می باشد. در واقع یکی از برترین کارخانه های تولید میلگرد در ایران کارخانه میلگرد سیادن ابهر نیز می باشد. بنابراین خرید از این برند برابر کیفیت بسیار بالا و افزایش استحکام ساختمان ها نیز می باشد.

بررسی دقیق میلگرد فولادی سیادن ابهر

برای درک بهتر این مطلب قصد داریم در این بخش به طور دقیق میلگرد های فولادی سیادن ابهر را مورد بررسی قرار دهیم. همانند سایر کارخانه های که در زمینه تولید میلگرد فعالیت می کنند کارخانه سیادن ابهر نیز از استاندارد های روسی تبعیت می کند. یکی از مزایای خرید از برند سیادن ابهر مواد سازنده ای است که در این کارخانه برای تولید میلگرد به کار می روند. سیادن ابهر تمام تلاش خود را کرده که برای تولید میلگرد از شمش های تولید شده در ایران استفاده کند. همین مسئله نیز باعث شده تا میلگرد های ابهر از یک فرمول خاص و یکسان ساخته شده باشند.

 

 سیادن ابهر

 

رنج قیمت خرید میلگرد ابهر

همانطور که می دانید امروزه قیمت هیچ محصولی ثابت نیست و بسیار مهم است که در هنگام خرید قیمت بروز محصول بپرسید. بنابراین درباره خرید میلگرد هم این مسئله صدق می کند و بهترین روش کسب اطلاعات از قیمت میلگرد ابهر تماس با کارشناسان در سایت آهن مازیار نیز می باشد. با مراجعه به سایت آهن مازیار نه تنها قیمت دقیق تری را به دست می آورید بلکه انواع میلگرد ها و محصولات فولادی را مشاهده خواهید کرد.

میلگرد سیادن ابهر را از کجا بخریم؟

 یکی از مهم ترین مسائل در خرید میلگرد انتخاب برندی معتبر و شناخته شده است.  چرا که امروزه تولید کنندگان بسیاری در این زمینه دست دارند و ممکن است با خرید از برندی نا معتبر شاهد کیفیت پایین میلگرد ها باشید. با توجه به نقش مهمی که  میلگرد در استحکام ساختمان ها دارد خرید میلگرد نیاز به دقت بسیاری دارد. پیشنهاد ما به شما برای خرید میلگردی مقاوم و مستحکم مراجعه به سایت آهن مازیار و خرید محصولات  با کیفیت آهن مازیار نیز می باشد.

ساعت مچی مشکی الکترونیکی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

80000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است..
  • چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی.
  • مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد..