آهن مازیار | بازار آهن، مرکز فروش آهن، میلگرد

فروش تخصصی و حرفه ای انواع آهن آلات از تهران. به علت نوسانات قیمتها تلفنی اعلام میگردد

اجرای میلگرد در شناژ ساختمان فرایند و کاربرد

اجرای میلگرد در شناژ ساختمان فرایند و کاربرد

blog

میلگرد یکی از مصالح مهم در ساخت یک ساختمان به حساب می آید. در مراحل اولیه ساختمان سازی پس از گود برداری خاک از میلگرد های برای ساخت اسکلت اصلی ساختمان استفاده می کنند. استحکام و امنیت اولیه یک ساختمان با استفاده از میلگرد نیز ایجاد می شود. البته باید بدانید که اصلی ترین عامل در میزان مقاومت یک ساختمان مرتبط با همان بحث شناژ ساختمان نیز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شناژ ساختمان و کاربرد های آن با ما همراه باشید.

 اجرای میلگرد در شناژ ساختمان فرایند و کاربرد

 

مختصری درباره مفهوم شناژ ساختمان

مراحل اولیه ساختن یک ساختمان مربوط به گود برداری و شناژ ساختمان است. اگر یک ساختمان شناژ خوبی داشته باشد در برابر هر گونه عاملی مقاومت خود را حفظ خواهد کرد و مشکلی برای ساختمان پیش نخواهد آمد. نقش اصلی شناژ در ساختمان انتقال بار و تنش هایی است که به ساختمان وارد می شود و لازم است که به زمین منتقل شود تا ساختمان در اثر وزن زیادی که تحمل می کند از بین نرود. از دیگر مزایای شناژ ساختمان می توان به عدم تجمع نیرو های وارد شده به ساختمان در یک بخش و نابود شدن آن قسمت اشاره کرد.

 

اجرای میلگرد در شناژ ساختمان فرایند و کاربرد

 

کاربرد میلگرد مناسب شناژ فونداسیون

از وظایف مهم شناژ فونداسیون در ساختمان سازی حفظ استحکام ساختمان در برابر هر گونه تنش است. همچنین استفاده از میلگرد در شناژ ساختمان باعث می شود که بتن و سازه دچار ترک خوردگی و تخریب ساختمان نشود. از مزایای استفاده از میلگرد در شناژ ساختمان می توان به افزایش مقاومت پی های عمودی و افقی اشاره کرد.

بهترین میلگرد برای شناژ ساختمان

اگر قصد دارید یک ساختمان محکم و با استحکام بالا در برابر تنش ها بسازید بسیار مهم است که از میلگرد های با استحکام بالایی در شناژ ساختمان استفاده کنید. بنابراین در این بخش قصد داریم بهترین میلگرد های مناسب برای شناژ ساختمان را به شما معرفی کنیم. برای شناخت بهترین میلگرد برای شناژ ساختمان باید به معیار های مهمی توجه کنید. یکی از آن معیار های مهم جنس کلاف و جنس پوشش آن است. چرا که اگر مواد سازنده کلاف جنس مناسبی نداشته باشد مقاومت سازه ساختمان نیز کاهش پیدا خواهد کرد. بنابراین یکی از معیار های مهم در بحث شناژ ساختمان خرید میلگرد از جنس درجه یک نیز می باشد. بدون شک هر چقدر کیفیت کیفیت میلگرد بالا باشد استحکام ساختمان نیز بیشتراست. اگر با انواع میلگرد مناسب برای شناژ ساختمان آشنا نیستید در ادامه این مطلب با معرفی انواع میلگرد با ما همراه باشید.

 

اجرای میلگرد در شناژ ساختمان فرایند و کاربرد

معرفی انواع میلگرد مناسب شناژ ساختمان

به طور کلی کلاف هایی که در ساختمان به کار می روند بر اساس نوع میلگرد و قطر کلاف انتخاب می شوند.

نوع میلگرد: میلگرد در دو نوع صاف و پیچشی در بازار وجود دارد که میلگرد های صاف به دلیل استحکام کمتر برای شناژساختمان پیشنهاد نمی شوند. بنابراین زمانی که قصد شروع ساختمان سازی را دارید باید حتما به نوع میلگرد توجه کنید که از نوع پیچشی باشد. میلگرد های پیچشی در واقع از نوع میلگرد آج دار هستند و به خوبی در بتن قرار می گیرند.

قطر کلاف: هر چقدر قطر کلاف بیشتر باشد استحکام بیشتری دارد. در خرید مصالح برای ساختمان باید از نظر مهندسان و افراد با تجربه برای تشخیص اندازه مناسب قطر کلاف و .. استفاده کنید.  به طور کلی کلاف در قطر های 2،3،4،5 نیز در بازار وجود دارد و قیمت خرید هر یک با دیگری متفاوت خواهد بود.

اجرای میلگرد در شناژ ساختمان فرایند و کاربرد

ساعت مچی مشکی الکترونیکی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

80000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است..
  • چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی.
  • مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد..